Monday, November 24, 2008

tanggal 24 haribulan november

Pagi seawal jam 5 pagi, hujan lebat melanda besi buruk ni.. kat sini pukul 6 pagi dah terang benderang cam pukul 7 aa kalo di semenanjung malaysia.. al-maklom aaa sekarang ni kat sabah (labuan dengan lebih detail)..




Cuaca kembali reda kepada normal...
Cantik matahari pagi hari ni... lagi 4 hari lagii.. kepulangan ke daratan.. wahh makin tak sabar aku nak balik kali ni.. ye laa balik2 dah ujung2 bulan.. time gaji masuk laa... senyum sampai ke hidung.. menantikan projek kereta lama yang masih 30% progress siap.. apa laa jadi pada keta aku... i'm wondering..


Petang..

Haishhh.. tade ape pun aku nak buat petang ni.. teringat masa kat tempat lain ada juga aktiviti mengail ikan bagai.. kat sini strictly no memancing laa... fuhh busan la kalau tiba masa-masanya. Tv buat hal pulak .. tak dapat siaran pula petang ni.. maybe gangguan kot.. sambil aku meng"adjust" flight tiket nak balik 28 Hb tuh dari miri, yg tinggal cuma flight malam pukul 9.. ahh blasah laa.. janji aku balik gak hari tuh.. tu yang penting..



Satu hari lagi telah separuh berlalu .. malam dah tak rasa + tidur lagi nanti.. sedar-sedar dah pagi :) malam ni mungkin aku ada kerja.. dengar kat dalam meeting pagi tadi.. hope tade laa prob macam yang lepas.. harap semuanya berjalan lancar dan OK!

2 comments: