Sunday, November 23, 2008

hari yang sama


Petang yang terik..
Yeah masa yg ditunggu telah tiba.. pressure test line jerk lepas tu pumping rupanya sampai 4200psi.. co.man pon ade sebelah suruh pam laju2.. layankan.. ternyata bila sampai target 4200psi... pressure trus drop mendadak sampai 0psi.. sukses!!

Kebosanan melanda lagik.. tak tau laa kenapa, layan mirc tapi xde orang pastu aku dah xtau laa nak buat ape lagik... menanti hari esok tiba la plak.

Satu lagi job kene habiskan untuk hari ini sebelum kerja aku untuk hari ni selesai.. pumping la.. ape lagi... tapi xlama laa.. baru aku lepas sediakan chemical yg hendak dipump karang.. so standby lagik laa..





fuhh petang tu rupanya ade benda menarik.. test lifeboat pusing2 dilautan.. hahaha


Then lepas tu ada BBQ.. wahahahaha... semakin menarik petang ini.. :)




Hehehhe.. steward sempat posing, aku pon menyempat jek..


Nasib baik laa dalam bilik nih ada Wi-Fi so takde laa boring sangat, tambah ade tv :) kire best laa juga.. heheheh... sempat aku call awek aku tadi.. terubat aa rindu dijiwa.. hahahahaha!

2 comments:

  1. tang bab makan ni yang buat aku tergugat neh hahaha go go bro

    ReplyDelete
  2. hahahaha yang kau tahu makan je.. hahahaha

    ReplyDelete