Tuesday, November 25, 2008

Pantai Telok Kalong - Kemaman



Sesiapa yang lepas ni pergi / lalu ke Kemaman jangan lupa singgah kat pantai telok kalong.. cantik laa pantai dia.. cakap banyak pon tak guna la... tengok gamba and judge sendiri.. memang banyak pantai yang cantik-cantik kat terengganu dan salah satunya ni laa.. pantai telok kalong.. tempat aku lepak laa kalau ada kat kemaman.. 10 minit jalan kaki jek dari rumah yang aku menyewa... dalam 20km dari Bandar Cukai (Bandar Kemaman)..




Kat hujung ada port batu-batu yang best




Fasiliti semua cukup, tandas ada, tempat mandi pon ada, gerai-gerai makan pun ade... bila waktu petang memang happening juga laa sini... tapi aku tak ambil gambar nak tunjuk.. hehehe nanti aku blogkan semula gambar-gambar terbaru... pasir pantai dia memang best..

3 comments:

  1. pantai macamnie pun ada gak kat tmpt aku..tapi pantai tempat aku ku tak cantek dah,bukan pemandangan indah tapi pemandangan yang memang tak indah dilihat...masyaalah...

    ReplyDelete
  2. bile laa aku dapat gi rumah ko kat sana...ko turun darat bukan nak tepon aku dulu...mane tau aku bley drive gi sane amik ko hahahah..

    ReplyDelete
  3. hahahaha.. cun2.. aku pon skrg dah kat labuan.. sendiri pon tak balik kemaman lagi nih.. aduhai...

    ReplyDelete